Bvc.... med spruta!

Den här veckan har det varit fullt upp. I måndags var kusinerna här och hälsade på! På tisdagsmorgonen skulle vi åka å bada! Men mamma/mormor ringer å säger att Gustav är sjuk.. Så då fick det bli en lugn hemmadag.... Men framåt elva hugget så ringer telefonen.. Ja då ville ju Agnes åka å bada alla fall, så vi hängde på vi med. Jag ville ju se hur hon reagerade.. Dels inför stundande utlandsresa och framöver inför babysim. Det gick bra, men det är inte lätt med en själv å barn å ja Gud vet allt!! Vad har jag gett mig in på!!??? Glömde dessutom lina bikinitrosor i badhuset, typiskt.. Behöver ju liksom dom snart.... Onsdag var det dags för bvc, å detta innebar två nya sprutor.. Vilket resulterade i en febrig Moa!! Vi testade även att ge gröt.. Gick bra!! Testade igen idag.. Gick inte alls bra, hoppas på bättre resultat i morgon.. I dag torsdag har vi även varit och fixat pass till Lill skrutt och mig.. Har ju bytt namn så då måste man ju ha nytt pass om man ska utrikes!! Passade på att handla innan vi åkte hem.. Å vem träffar vi inte där om inte bästaste Malin å Thomas.. Men ingen Maja, de va synd, var ju länge sen vi sågs!!! Hoppas ni alla får en trevlig helg!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0