Grattis Gustav

I helgen har vi haft besök av några kompisar, både fredag och lördag hade vi gäster. Mycket trevligt! Det är kul att folk vill komma hit ibland.. I går söndag fyllde bästa kusinen Gustav 6 år! Stor kille nu :) Vi åkte dit vid tre och fick lite god fika... Några timmar senar bar det av hemmåt igen. Idag, måndag var mamman trött när hon var tvungen att gå upp. Moa vaknade vid tre inatt å jag försökte söva henne igen, men icke.. Så som numera så fick hon mat, sen somnade hon igen... Men skitungen vaknade vis sju igen å ville inte sova mera... Uj Uj va trött jag var då, ögonen gick i kors. Men det var bara att pallra sig upp. Kunde inte gå å lägga mig igen heller när hon fått mat för idag skulle vi ju träffa mammor och barn i BVC gruppen. Kul att se alla igen, de växer så det knakar :) Vi åkte hem vid lunch, Moa var lite trött så jag passade på att åka så hon kunde sova.. Lade henne i vagnen ute när vi kom hem... Hon sov i två timmar... Det verkar vara gött i den där vagnen. Det var mycket bra för då hann jag att greja lite.. Vi ska ju snart ut å resa! Så det är en del att fixa med. Vet inte hur jag ska få plats med allt bara. Två väskor på tre personer, kläm på den ni! Ni som har barn vet ju att det kan gå åt en del kläder med mera... Sitter just nu och gör första inlägget på vår nya ipad2... Mycket trevligt, å det bästa av allt är ju att vi fått den gratis för att jag vann när vi var i Stockholm... As nöjd med den vinsten. Tror jag ska knyta benhögen i loppkistan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0