Två fina flickor på besök :)

Ja då var det fredag i morgon igen. Det går fort minsann.. I måndags tog vi oss till Mjölby för en promenix med Angelica å Carl. Mycket trevligt, det har länge sedan vi sågs. Fint vintrigt väder hade vi oxå.. Så duktiga var vi!! Tisdagen blev en hemmadag.. Skönt att ha sådan ibland. Onsdag var det dags för mammagympan igen, å det är så det känns i kroppen nu. Idag gjorde jag andra BIA mätningen.. Fettet hade minsann minskat men musklerna hade inte alls ökat, snarare tvärtom! Det är förmodligen därför jag har så ont i ryggen jämt, har inga muskler som håller upp mig.. Det måste vi ta och ändra på.. Skulle även gjort ett efterlängtat besök på vårt gamla jobb idag, Malin å jag.. Men det verkar som att gud inte vill att vi ska åka dit.. Denna gången var det vattkoppor som gick.. Får la bli en annan dag då..!!! MEN i stället kom bästatse Malin å Maja hit till oss!! Mycket roligt med en dag med er!! Hoppas dom med tyckte det och att vi kan göra om det..<3. Gröten fungerar mycket bättre nu! Idag åt älsklingen upp hela portionen!! Mycket duktig tjej!! Å alla där ute, håll tummarna inatt! Hoppas hon sover hela natten.. Om inte så hoppas vi att hon somnar om igen.... Utan mat!! Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Nästa gång du åker till Mjölby kan du ju höra av dig, jag o Angelica brukar dyka på varandra titt som tätt... kram

2012-01-13 @ 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0