Är det Juni eller???

Måndag igen! Tiden går å går!

I lördags var vi i Mantorp och hälsade på! Kusinerna var oxå där på besök. Vi lekte och busade. På söndagen sen så var det tänkt att vi skulle åka på flyguppvisningen. Moa vaknade inte bara en gång natten till söndag, så mamman var trött nästa morgon. När jag vaknade så var det full storm ute. Så jag bestämde mig för att strunta i det. De andra åkte, men jag var glad att vi stannade hemma. Moa var ganska gnällig hela dan, tog tempen på henne senare på kvällen, den visade lite feber..

Vet inte om det är något på gång i munnen, halsont eller tand? Hon vill knappt äta!! Å det hör ju inte till vanligheterna när det gäller vår Moa. Det är så svårt att veta vad det är för fel?? Hon har börjat att dregla något så fruktansvärt. En dreggellapp blir helt genomblöt på en halvtimme. Jag har aldrig skådat något liknande innan..

I dag har hon inte haft någon feber alla fall så vi får väl se hur vi gör i morn bitti med simmet? Beror väl kanske lite på hur man får sova i natt??

Det här vädret vi har nu är ju rätt kallt, om du frågar mig!!! Tycker det är ganska tråkigt faktiskt. Hoppas på att det blir lite bättre snart igen. Knappt man vill gå utanför dörren...

På torsdag ska vi till BVC igen, ska bli kul å väga å mäta. Det är oxå läkarundersökning. Har faktiskt en del frågor, hoppas jag får möjlighet att ställa dom

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0