......

Har inte haft lust att skriva på siståne.
Vecka 23
Ja denna vecka hade vi sim och BVC. På BVC var det mätning och vägning samt läkarundersökning. Moa väger nu 10360 och är 73 lång. Hon börjar bli stor nu får lilla fis.. Under läkarundersökningen så upptäckte läkaren att moas ben inte var lika långa... Jag såg det oxå och hon tyckte att hon skulle prata med ortopeden. Fick en tid.. Han kolla på benen med han såg ingen avvikelse, om vi såg själva sedan när hon går att det ser konstigt ut så skulle vi höra av oss.. Kändes skönt att det inte var något..
Vad vi gjort mer? Jo i onsdags var det ju nationaldagen. Det blev en tripp till valla. Där träffade vi goa Malin, Maja å Thomas....
Vecka 24
Måndag kom fina Emelie och Alfred till oss. Kul att träffa er ibland.
Tisdag var det sim igen, näst sista. Moa har faktiskt tyckt det var ok de sista gångerna, men jag tror inte vi ska gå mer alla fall.. Sparar dom pengarna till huset i stället. Vi kan ju åka dit någon gång ibland ändå.
Onsdag var det sista mammagympan.. Tråkigt men sant.. Får se hur det blir efter sommaren om vi går nån gång..
Resten av veckan blev lugn....
Vecka 25
Måndag: idag blev vi av med all skit vi hade på vinden, passade även på att rensa på lite saker vi hade i köksskåpen, som jag inte vill ha sedan när vi ska flytta.. Det kändes så skönt, det var som att en sten föll av från mina axlar. Skönt att veta med att vissa grejer går till bra saker :)
Då var det simavslutning... Var inte lika nöjd idag, är ännu gladare då för mitt beslut av att vi inte ska fortsätta..
Onsdag skulle mamma bli fin i håret. Moa var hon mormor undertiden... Kusinerna var oxå där och busade.. Mycket skönt väder var det med.. Mer ön vad man kan säga om dagens, när jag skriver detta.. Fy fan vad det regnar idag..
Fredag, ja då är det ju midsommarafton. Vi ska till gagnarp senare på kvällen och äta, dansa, leka..  Resten av helgen fick bli att kurera sig. Lördagen fick vi besök av Sara och Kristoffer en liten stund..
Då var vi framme vid veckan som är, alltså vecka 26
Idag som sagt så är det världens pissigaste väder...
I veckan är det tre kalas som ska ske...
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0