Faster fyller år idag!

Den här veckan kan jag inte påstå att vi gjort speciellt mycket. Moa har ju varit lite snorig så vi har hållt oss på hemmafronten. För att vara snorig så har hon sovit genom nätterna mycket bra måste jag säga. I går fredag så vaknade hon vid kl sex, lite för tidigt om du frågar mig. Men alla fall så kom pappan upp en sväng till sovrummet innan han skulle åka. Moa var lite snorig då så vi sa att vi skulle suga ur näsan Ja det gick ju bra.... Inte!!!! När jag sög så gick nacken åt helvete, igen!! Asså jag är så trött på denna nacke. På måndag måste jag ringa.

Nog med tråkigheter. Idag fyller bästa faster år. Hoppas hon blir glad för presenten vi köpt. Så ikväll ska vi till Gunnorp för lite kalas. Hoppas på att Moa skrutt är snäll och glad. Har inte sovit så mycket på dagen som mamma hade velat.

Moa, ja det händer grejer med henne. Numera står hon på alla fyra. Men hon vet inte riktigt hur hon ska göra med armarna för att flytta sig framåt. Hon kan åla sig lite framåt alla fall. Så snart kommer mamma inte få en lugn stund hemma.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0