Kulig dag...

Idag har Moa och jag varit hos mamma/mormor! Å vem var inte där mer om inte bästa Malin å Maja. Malin hade en klänning som behövdes fixas till, och vem är inte bäst till att fixa sånt, jo lilla mamsen.. Moa och jag vaknade vid halv nio i morse, ganska skönt efter kalaset igår. Det blev rätt så sent, men trevligt som bara den var det. Kul när så många vill komma. Så det var bäst att gå upp när vi vaknade. Skulle ju som sagt åka iväg. Ja var så trött så jag tog bara på mig kläderna och försökte fixa till mig lite, vi åt frukost me innan vi åkte, förstås!! Vi landade hos mamma vid tio tror jag... Malin å Maja kom inte långt där efter. Vi hamnade på golvet i hallen ett slag. Sen var vi ju tvungna att börja med det som vi var där för. Operation klänning!! Tiden gick och vi lekte och myste med våra söta och Goa barn. Maja är hur go å gullig som helst. Tycker om er!!

Klänningen blev inte riktigt klar idag så mamma får fixa till resten i morn eller så... Då får Malin å jag helt enkelt se till att träffas igen innan veckan är slut så hon kan få tillbaka klänningen...

I morgon ska vi bada igen. Sen skulle mamman behöva göra en omgång med mat till Moa skrutt, fisken har tagit slut i frysen. Å fisk måste man ju äta ibland :)

Nu ska jag krypa till kojs, får nog sätta klockan, för i morn kan vi inte vakna kl halv nio... Då blir det kris ;)

Sov gott alla vänner..

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin o Maja

Vi tycker om er också <3

2012-05-29 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0