Tisdag

Idag måste jag säga att jag varit ganska så hurtig. På morgonen var det återigen dags för att åka på babysim. Vi valde att fortsätta en termin till. Moa var inte den bästa eleven idag. Vi började med en sång som man ska skjutsa barnet upp i luften. Å jag vet ju att hon inte tycker om det så jag fattar egentligen inte varför jag gjorde det överhuvudtaget? Moa blev ledsen och det var hon sedan bitvis hela tiden, typiskt! Jaja, hoppas det går bättre nästa gång. Ska inte göra så då.

När vi kom hem lekte vi en stund innan det var dags för mat. Farmor kom förbi en stund. Hon lämnade vår bil som hade varit inne på glansförsegling. Kul när hon kommer och leker lite med Moa. Vi åt och farmor skulle åka för hon skulle lämna smörgåstårta till farfar :). Gick ut med Moa på min lilla runda som vanligt vid halv två. Hon somna ganska omgående. Då var det dags för städning. Kände att det kunde vara skönt att dammsuga och torka golven här nere. Känns mycket skönt när man städat, speciellt när man vet att Moa kryper omkring på golven hela tiden. Men tiden går fort när man städar. Halv tre var redan klockan. Moa brukar numera inte sova mer än en till en och en halv timme. Så jag satte mig ner och fixade lite med en sak för att känna att jag inte skulle vara tvungen att avbryta mitt i allt jag höll på med. Men hon sov å sov å sov. Kl fyra tyckte jag inte hon skulle sova mer, blir ju helt fel med kvällsnattningen annars. Men det var inte det lättaste att väcka henne minsann. Har aldrig varit så svårt innan. Det är jobbigt att simma minsann :)

I morgon onsdag är det gympa igen. Då ska jag rocka lite rockring igen :)

På torsdag ska vi på fika hos en av mammorna i BVC gruppen. Ska bli riktigt kul!! Blir nog en tripp till maxi efter det. Ska ha gäster på fredag, då måste man handla vet ni!!!!

Ha en bra kväll mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0