...... Hej

Som ni kanske märker så blir det inget skrivet här nu. Jag känner just nu att det inte hinns med. Det är inte min största prioritet på kvällarna. Sen har jag ingen vettig dator att använda. För att lägga upp bilder behöver jag en fungerande dator, å det har jag inte riktigt, den lever sitt eget lilla liv. Hade ju varit bra om jag hade kunnat lagt ut inlägg med bilder från iPad. Men det går ju liksom inte att lägga in bilder på den från kameran.

Det händer väl egentligen saker här hela tiden. Det är bara jag som inte orkar att lägga ut. Huset är på g i alla fall. Känns så kul! Håller på förgyllt att bestämma tapeter. Så kul. I morn ska vi till banken å se om vi får låna några pengar.

Ska försöka att bättra mig. Annars kan jag ju lägga ner skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0