Höst!!

Veckorna går så fort. Det positiva med det är väl att vi snart då får tillgång till vårt nya hus! Det som inte är så positivt är väl att jag då börjar närma mig att börja jobba igen. Men men, jag kommer ju få jobba med min allra bästa vän :).


Vi var på banken i tisdags, får besked om vi får låna eller inte i nästa vecka. Men jag tror inte att det ska vara några problem. Så bra ut för vår del. Fick en bättre känsla hos denna banken än den förra, den andra var så virrig, sen skiljde sig siffrorna ganska mycket, så jag vet inte vad som är rätt egentligen. Får se vem som kan ge oss bäst ränta.


I går onsdag var jag och beställde alla tapeter som vi ska ha. Hoppas att jag gjort rätt val nu, tittade på lite golv oxå, det är det som är svårast just nu. Man ser ju bara en liten fyrkant på hur golvet ser ut. Hur ska man kunna få en uppfattning av hur det kan bli med en sån liten bit att titta på. De skulle ha ett bättre sätt att göra det på. Kan väl inte vara så svårt att lista ut..... ;)


Väntar dock fortfarande på att golvläggaren ska höra av sig så vi kan få till en träff. Vill ju veta vad allt kostar. Fick offerten från det andra företaget idag. Hehe, det kan bli dyrt om man vill alltså :)


Moa bus är busig. Att ha henne springande i affärer, ja då får man ingen lugn stund. Upptäckte igår att hennes skor var alldeles för små. Hittade ett par billiga gympaskor på intersport för 100kr. Vill inte riktigt börja med vinterskor ännu. Hon fick ett par av mormor igår. Superfina!! Hoppas dom blir bra till vintern? Behöver även en jacka till Moa. Har bara den vinterjackan jag köpte i Skåne, men den är ju alldeles för varm nu. En höstjacka är vad som behövs. Får se om jag orkar åka in i morgon fredag efter provtagningen.


På tal om provtagning. På onsdag ska jag in för att göra min ablation. Hoppas att de kan fixa till mitt hjärta så jag slipper mina hjärtklappningar hela tiden. Är lite nervös, har ju inte bara mig själv att tänka på nuförtiden, den kan ju bli komplikationer, det är ju aldrig 100 med en operation. Hoppas att allt går bra.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0